Popmusik-Texte

Die Texte von Popmusik sind einfach lächerlich. Als Beispiel Madonna’s „Music“, in’s Bayrische übertragen von mir selbst.

Servus Kappelmoasta, spuist amoi oan auf
I mecht mit mei’m Spotzl danz’n
Mogst Du an Schuahplattla?
Mogst Du an Schuahplattla?
Mogst Du an Schuahplattla?
Mogst Du mein Watschntanz?
Servus Kappelmosta, spuist amoi oan auf
I mecht mit mei’m Spotzl danz’n
Und wenn’d Musi spuid
Na her I nimma auf
Do drah I durch!
Musi!
Musi!
Musi!
Musi!
Musi!
Musi!
Musi!
Musi!
Musi!
Musi!
Musi bringt die Leidl z’samm (jawoi!)
Mit Musi mischn’d si die Bauern und Beamten
Deng net an gestan und schaug ned auf’d Uhr
I mog an Schuahplattla, jo jo
Des is wia wannst an Wind reitn dadst
Und es geht nia weg
Ja des geht mir so ooh
Brauchi jeden dog
Musi bringt die Leidl z’samm (jawoi!)
Mit Musi mischn’d si die Bauern und Beamten
Servus Kapellmoasta
Mogst Du an Schuahplattla?
Mogst Du an Schuahplattla?
Mogst Du an Schuahplattla?
Mogst Du mein Watschntanz?
Servus Kappelmeister, spuist amoi oan auf
I mecht mit mei’m Spotzl danz’n
Und wenn’d Musi spuid
Na her I nimma auf
Do drah I durch!
Jo jo jo
Musi bringt die Leidl z’samm (jawoi!)
Mit Musi mischn’d si die Bauern und Beamten
Musi bringt die Leidl z’samm (jawoi!)
Mit Musi mischn’d si die Bauern und Beamten
2 Comments

  1. Ich kann nicht übersetzen die Texte (von einem Übersetzer)! Zum Glück, ich kenne die "Music", habe ich sogar die Maxi-CD. Eine Frage: Wie "Acid Rock" ist als Watschntanz übersetzt? Wie gesagt, ich kann einfach nicht folgen … LOLZUMM (ein großes LOL in mein Deutsch)! :DWarum setzten sie so klug Worte in der Pop-Musik ;)(This was my first test of using translator for *writing* something in a language I don't know, except for a few words. I had to modify the original English text slightly to make the translator write better German. I can't still say it's perfect, because I just don't know how bad is it!)

  2. LOL! Sami, this is not "high german" but the bavarian dialect… therefore, I decided to replace "Acid Rock" with "Watschntanz", an adaption of the "Schuhplattler" where people pretend to slap each other in the face. 😀

Kommentar verfassen

